Обмін та повернення / Klifex

Каталог товарів

Пошук
+380 (63) 32-777-32

пн-пт 10:00 - 18:00
суб 10:00 - 16:00, нед - вихідний

Вхід 0 Обране
Кошик
UA
Flowers

Обмін та повернення

Повернення товару:

Повернення та обмін товару належної якості.
    Покупець може повернути товар протягом 14 днів. Повернення товару належної якості можливе у разі, якщо збережено його товарний вигляд (цілісність упаковки, пломби, ярлики), споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного товару (товарний або касовий чек). При поверненні товару належної якості, продавець здійснює повернення вартості товару не пізніше ніж через 7 днів з моменту отримання товару та Вашої письмової заяви.
    Ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, не рахуючи дня покупки, якщо товар не підійшов Вам за споживчими властивостями (не відповідає заявленим параметрам, не підходить для Вашого автомобіля), або комплектації. Обміну не підлягають товари належної якості, що мають індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно покупцем, що його купує. Якщо на момент звернення, аналогічний товар відсутній у продажу, Ви можете відмовитись від товару та вимагати повернення його вартості. Увага! У разі відмови від товару, якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися тільки повним комплектом. Зверніть увагу, що продавець не відшкодовує витрати пов'язані з доставкою товару.

Претензії щодо товару неналежної якості.
    Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Отриманий товар має відповідати опису на сайті. Незначна відмінність елементів дизайну, оформлення, кольору, матеріалу виготовлення від заявлених на сайті не є підтвердженням несправності або нефункціональності товару. Зовнішній вигляд та комплектність товару, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені одержувачем у момент отримання товару. Після отримання замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються.

Порядок повернення товару.
    Для повернення товару, а також у разі пред'явлення претензій до якості товару потрібно виконати такі умови повернення товару:
зателефонувати на телефонний номер вказаний на сайті та заповнити заяву на повернення товару (в усній формі або на сайті)
У разі повернення товару належної якості, передати товар в упаковці та повній комплектації та з усіма комплектуючими. Товар не повинен мати механічних дефектів.


У разі повернення товару неналежної якості, крім перерахованих вище документів, необхідно надати:

- довідку та висновок сервісної станції про проведення робіт зі встановлення даного товару на автомобіль клієнта та його непридатності;
- копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилось встановлення товару на автомобіль;
- копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля;
- копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
- Документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.


    Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку та прийняття рішення просимо Вам направити письмове звернення на пошту zakaz@klifex.ua. Просимо Вас докладно описати проблему з товаром. Ваша претензія буде розглянута протягом 5 робочих днів з моменту отримання. Ми спробуємо знайти оптимальне для Вас рішення.

Адреси відправлення узгоджених повернень для іногородніх клієнтів:

    Клієнти, які повертають товар з інших регіонів України (не Київ), товар повинен вирушати на вказаний нижче склад компанії-перевізника:
- Нова Пошта
- Київ, Відділення №240 (вул. Преображенська 8б)
- Одержувач: Назаренко Валерій Іванович
- +38 063 32 777 32


Гарантія на товар:

    1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини та матеріали (мастила, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо). Даний вид товару перевіряється на його цілісність та справність у момент отримання. На електричні товари-гарантія не поширюється і обмежується фактом справності на момент монтажу.

    2. Товар, що має візуальні дефекти (обумовлені процесом виробництва або зберігання), може бути замінений на аналогічний, або відшкодована його повна вартість.

    3. Якщо інший вид товару підлягає поверненню через його дефект, і він вже встановлювався на автомобіль, Вам необхідно оформити претензію, надавши такі документи:
- довідку та укладання сервісної станції про проведення робіт із встановлення даного товару на автомобіль клієнта та його непридатність;
- копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
- копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля;
- копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
- документ, що підтверджує факт придбання товару у продавця.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у претензії Вам може бути відмовлено у разі самостійного встановлення запчастин.

    4. Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо має місце:
- нормальний та природний для певного терміну експлуатації знос деталі;
- пошкодження деталі внаслідок ДТП, неграмотної її установки або недбалої експлуатації або будь-яке інше механічне пошкодження;
- несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторного масла, не передбачених виробником автомобіля або інших технічно несумісних/непередбачених деталей;
- пошкодження (особливо деталей підвіски та рульового управління), що виникли через неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок суттєвих дефектів дорожнього покриття;
- встановлення деталі клієнтом самостійно або на СТО, що не має сертифікату на проведення даного виду робіт;

    5. Повернення з інших причин можливе за повної справності товару та за умови, що він не встановлювався на автомобіль. Такий товар може бути повернений Вами або замінений протягом 14 днів з наступних причин:
- різночитання технічної документації;
- помилка складу під час відбору Вашого товару;
- брак виробника.

    6. Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням. Продавець не здійснює виїзд до Покупця при поверненні товару.

    7. Вимоги до товару, що повертається:
- товар приймається до повернення лише у початковій упаковці, де він був відпущений клієнту;
- упаковка не повинна містити будь-які написи та/або бути пошкодженою.